Omschrijving
Er zijn weinig beroepen waarbij je dagelijks te maken hebt met zo’n grote variatie aan menselijke emoties. Van blij tot bezorgd, van verbaasd tot verdrietig. En – helaas – van vriendelijk tot agressief en soms zelfs erger. In lastige situaties zakt je de moed soms in de schoenen, want je moet je energie stoppen in het overtuigen of kalmeren van een eigenaar in plaats van in het behandelen van het dier en als je niet oppast wordt zijn probleem het jouwe.
In deze training leer je professioneel omgaan met de belangrijkste uitdagingen in je vak. Denk bijvoorbeeld aan onredelijke en veeleisende klanten, boze of verdrietige klanten, twijfelaars, betweters en manipulators. Hoe ga je om met een klacht en hoe vertel je een klant dat je een fout hebt gemaakt?
We analyseren met elkaar de lastige praktijksituaties en vinden manieren om beter om te gaan met de uitdagingen waar jij tegenaan loopt.
Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.
Tijdstip: 13.30 uur - 16.30 uur
Locatie en datum
Begint op | 10-04-2025 |
Eindigt op | 10-04-2025 |
Cursusduur | 3 Uren |
Prijs | € 335,- (excl. btw) |
Sector(en) | Dierenarts, Paraveterinair, Veterinair Praktijkmanager |
Vakgebied(en) | Communicatie |
Differentiatie(s) | Gezelschapsdieren |
Bedrijf | St. Anna Advies B.V. |
Locatie | Bij Aaltje aan de Linie |
Adres | Zegheweg 49 3931 MR Woudenberg Nederland |
Telefoon | 024-3500888 |
Website | https://anna-advies.nl/team-training/nascholing/ |