Omschrijving
Gaat de agenda soms met jou aan de haal? Loopt jouw consult vaak uit? Vraagt de klant meer dan waarvoor de afspraak gemaakt is? Zit je na werktijd nog patiëntenkaarten in te vullen?
Tijdens deze interactieve training staat klantcommunicatie in de spreekkamer centraal. Je leert hoe je jouw klanten en patiënten op hun gemak stelt. Je verzamelt op een gestructureerde manier alle benodigde informatie over de klant en het dier. Als dierenarts of consultvoerend paraveterinair leer je om op een gestructureerde manier meer uit je consulten te halen. Meer voor het dier, meer voor de klant én meer voor jou en jouw praktijk!
We nemen de jaarlijkse gezondheidscontrole als uitgangspunt. We besteden aandacht aan een goede behoeftebepaling en aan het stellen van de juiste vragen. Daarnaast leer je hoe je een eigenaar motiveert om de beste optie voor zijn dier te kiezen.
Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.
Tijdstip: 9.30 uur - 12.30 uur
Locatie en datum
Begint op | 23-01-2025 |
Eindigt op | 23-01-2025 |
Cursusduur | 3 Uren |
Prijs | € 335,- (excl. btw) |
Sector(en) | Dierenarts, Paraveterinair, Veterinair Praktijkmanager |
Vakgebied(en) | Communicatie |
Differentiatie(s) | Gezelschapsdieren |
Accreditatie |
PE-Veterinair (NL)(3 punten)
|
Bedrijf | St. Anna Advies B.V. |
Locatie | Bij Aaltje aan de Linie |
Adres | Zegheweg 49 3931 MR Woudenberg Nederland |
Telefoon | 024-3500888 |
Website | https://anna-advies.nl/team-training/nascholing/ |