Omschrijving
“Dat is duur!”, “Kan ik geen korting krijgen?” of “Daar heb ik geen geld voor.” Het zijn opmerkingen van klanten die je waarschijnlijk met enige regelmaat hoort. Maar hoe ga je daar nu het beste mee om? Hoe leg je jouw tarieven professioneel en overtuigend uit aan klanten? Hoe zorg je dat een probleem van een klant niet jouw probleem wordt?
Deze training besteedt aandacht aan de psychologie van geld, het onderbouwen van tarieven, het succesvol omgaan met prijsbezwaren en alle andere aspecten van communicatie over geld.
Wat leer je;
- Ontspannen praten over prijzen
- Uitleggen van tarieven
- Omgaan met klanten met prijsbezwaren
- Het probleem van de klant niet jouw probleem maken
- Doelen stellen én toepassen in de praktijk
- Tips en tricks
Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.
Tijdstip: 13.30 uur - 16.30 uur
Locatie en datum
Begint op | 30-10-2025 |
Eindigt op | 30-10-2025 |
Cursusduur | 3 Uren |
Prijs | € 295,- (excl. btw) |
Sector(en) | Dierenarts, Paraveterinair, Veterinair Praktijkmanager |
Vakgebied(en) | Communicatie |
Differentiatie(s) | Gezelschapsdieren |
Accreditatie |
PE-Veterinair (NL)(3 punten)
|
Bedrijf | St. Anna Advies B.V. |
Locatie | Bij Aaltje aan de Linie |
Adres | Zegheweg 49 3931 MR Woudenberg Nederland |
Telefoon | 024-3500888 |
Website | https://anna-advies.nl/team-training/nascholing/ |